Wednesday 2 March 2016

Bila Neelofa Bersin Secara Live di Meletop

Assalamualaikum w.b.t.. Seperti biasa, program MeleTOP ni memang kami rekod setiap minggu.. Kalau ada isu menarik, memang tengok.. Tapi kalau tak de yang best, delete je.. Malam ni MeleTOP lebih kepada menjemput artis yang menang di Anugerah MeleTOP Era ahad lepas.. Antaranya Johan, Ayda Jebat, Ozlynn dan Mira Filzah.. Apa yang menarik lagi? Haha.. 

Entri ni terhasil bila meneman anak perempuan kita ni main lego.. Bayangkan dalam pukul 12:30 pagi ni dia masih duk main lego.. Tak kan nak biar main seorang diri kan.. So bapak ni main la sekali.. Tapi sekarang dah slow-slow nak tidur dah.. Sementara tunggu Zara tidur untuk diangkat masuk bilik, papanya buat la entri pasal benda tak sengaja yang berlaku pada Neelofa di siaran langsung program MeleTOP 01 Mac 2016 ni.. Apa?


Neelofa secara tak sengaja tak dapat menahan bersin semasa siaran langsung program MeleTOP.. Masa segmen tu, dia dan Nabil sedang menemuramah Johan dan Ozzlyn.. Terkesima semua..Ya la, benda live kot.. Tapi benda tak sengaja kan.. Di instagram Lofa ada dia repost aksi tu.. Terkejut kot satu studio.. Nasib baik jurukamera tak fokus pada muka dia masa tu.. Sebelum tu ada la.. Hehe.. Apa-apa pun, Good Night!! Wassalam..

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.