Monday 14 March 2016

Equinok Dan Cuaca Panas Di Malaysia

Equinok Dan Cuaca Panas Di Malaysia | Assalamualaikum w.b.t.. Sehari dua ni memang cuaca sangat panas.. Anak-anak dua-dua dah demam.. Adam masih belum ok lagi.. Diri sendiri dan coming soon.. Badan dah mula panas, duduk di tempat kerja, jadi sejuk, urat dah mula rasa sakit..  Bila buka laman facebook Malaysian Meteorological Department tadi, ada kenyataan media dari mereka tentang Equinok Dan Cuaca Panas Di Malaysia.. Jom ramai-ramai baca kenyataan di bawah ni :


Equinok Dan Cuaca Panas Di Malaysia

Equinok Dan Cuaca Panas Di Malaysia

Cuaca panas dan kering ni memang boleh mengakibatkan banyak penyakit.. Terutama pada anak-anak kecil, orang tua dan semestinya diri kita sendiri.. Perlu banyak minum air untuk mengelakkan kekurangan air dalam badan.. Kadang-kadang bab minum air ni dipandang remeh.. Kita sama-sama cuba la untuk elakkan berlaku perkara yang tak diingini.. Suhu memang sangat tinggi dalam masa sekarang sehingga hujung bulan Mac 2016.. Ber waspada..

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.