Friday 4 March 2016

Marina Water Park | Kota Bharu

Marina Water Park Kota Bharu | Assalamualaikum w.b.t.. Di whatsapp ada kawan-kawan dari Kelantan terutamanya share info tentang Marina Water Park di Kota Bharu akan di buka.. Katanya berhampiran dengan kawasan Bunut Payong.. Kalau ikutkan gambar yang disebarkan, nampak macam best je kalau bawa anak-anak ni.. Tapi tak sure la kepastian keadaan sebenar sebab belum pergi lagi kan.. Di war war kan banyak mainan yang ada.. Kemudahan pun ok.. Paling penting, harga tiket pun ok la kan.. Nanti kita tunggu review dari yang lain pula.. 



Sebelum pernah beritahu tentang kawasan Putera Valley Resort | Tanah Merah kan.. Tapi sampai ke hari ni, tak pernah lagi berkesempatan pergi.. Memang viral sekejap hari tu.tapi lepas tu senyap je.. Adakah tak seperti yang di war war kan.. Hehe.. So sama kes macam Marina Water Park | Kota Bharu ni jugak kot.. Kita tunggu dan lihat feedback! 

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.