Wednesday 4 July 2012

Selongkar Kisah Lelaki Jadi GAY Kerana Ayah!

Terkini di Harian Metro, 04 Julai 2012 - Selongkar Kisah Lelaki Jadi GAY Kerana Ayah!

Sebelum korang baca berita ni, marilah kita sama-sama doakan kepada lelaki-lelaki yang terlibat dalam 'dunia' ini agar akan mendapat hidayah daripada Allah dan pupuklah semangat berusaha untuk insaf.. Usaha tangga kejayaan.. Usaha, Doa dan Tawakal.. Amin.. Nikmatnya Allah berikan jika berada di jalan yang benar.. 

Tak pandai nak komen panjang-panjang.. Kita baca berita ni dulu..


“Hubungan saya dengan ayah renggang sejak kecil kerana dia garang dan tanpa saya sedari, kekurangan kasih sayang ayah menyebabkan saya meminati lelaki lain,” kata, BADRUL lelaki homoseksual mahu dikenali yang kini insaf dan kembali ke pangkal jalan.. Alhamdulillah..

Badrul sekarang berumur 50 tahun beritahu, disebabkan kurang komunikasi dengan ayahnya yang sering bercakap dengan suara tinggi, dia menjadi takut dan selalu menjauhkan diri.. 

"Ketika kecil, hanya ibu menjadi tempat saya bergantung kasih sayang sebab takutkan ayah.. Banyak perkara yang sepatutnya ayah beri, tetapi saya minta melalui ibu kerana takut disergah ayah.. Keadaan itu terbawa-bawa sehingga ke sekolah apabila saya selesa berkawan dengan perempuan, tetapi dalam masa sama, saya ‘jatuh cinta’ dalam diam terhadap guru lelaki.."

Kisah selanjutnya, korang kena dapatkan HARIAN METRO..


--------------------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :

5 comments:

  1. semoga Allah menjaga imannya dan iman kita semua..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga Allah menjaga imannya dan iman kita semua.. Setuju!

      Delete
  2. hidup sekali jew.. klu nk enjoy tue, boleh jgk tp,
    ingat jugak sama ada yg kita enjoy tue baik atau tidak..
    fikir2 kan la...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.