Monday 16 July 2012

Ada Apa Dengan 'Lampu Tandas Rosak'?

Ada Apa Dengan 'Lampu Tandas Rosak'?

Mesti ada yang kena pemegang akaun Matluthfi90 di Youtube kan? E'raz pernah dengar nama jejaka ni dari adik.. Dia selalu tengok video yang Matluthfi90 ni upload.. Terbaru, E'raz tertengok video ni share oleh salah seorang kawan di FB.. So ini dijadikan idea untuk di sharekan di blog! Peminat Matluthfi90, layannnn.. Bagi yang belum kenal, ini E'raz jumpa tentang Matluthfi90 ni.. 

"Dia sebenarnya seorang Vlogger.. Mmenurut apa yang dibaca, di kebanyakkan blog yang disinggah, kebanyakkan video yang dihasilkan berbentuk teguran, nasihat & realiti yang terjadi di dalam dunia ni seperti politik, cara kita menerima maklumat & yang pastinya diselitkan dengan lawak yang boleh buat korang gelak.." SUMBER


Lampu Tandas Rosak

3 comments:

  1. pelajar archi di Australia ;) kalau x silap, antara pelajar terbaik SPM tahun dia dulu.. smua vdeo ML best.. byk mesej positif..

    ReplyDelete
  2. baru je lepas tgk video nie td.hikhik

    ReplyDelete
  3. mmg lawak la dia punya video.. saya suka tgk video dia. ada terselit nasihat di akhir video dia..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.