Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 22 July 2012

Cerekarama TV3 : Perempuan Neraka

Full Movie Cerekarama TV3 : Perempuan Neraka (Sinopsis, OST, Pelakon : Fizz Fairuz, Aeril Zafrel, Sherie Merlis dan Ika Nabella)

Mesti ramai yang dah tengok drama ni semalam kan.. E'raz sempat tengok pertengahan dan akhir drama je.. Tapi drama ni betul-betul boleh memberi keinsafan kepada yang menonton..

Drama ni berkisah tentang Intan, isteri kepada Hasyim yang sentiasa mengongkong hidupnya dan berbelanja di luar kemampuan.. Hasyim hanya bekerja sebagai pemandu lori dan kesemua gajinya diberi kepada Intan.. Malah kerja rumah yang sepatutnya dibereskan oleh seorang isteri juga terpaksa dilakukan demi kasih sayangnya kepada Intan..

Hasyim dan Intan memiliki seorang anak perempuan bernama Anis yang ditatang bagai minyak yang penuh.. Intan juga mengajar Anis untuk memperbodohkan suami sepertimana yang dilakukan terhadap Hasyim..

Keadaan rumahtangga yang tidak terkawal menyebabkan Hasyim tertekan dan kesihatannya turut terjejas...Apabila Hasyim meninggal dunia, Intan mengesyaki suaminya telah berkahwin dua dan mempunyai isteri bernama Zubaidah..

Kisah rumahtangga anaknya juga banyak dipaparkan sehinggalah mereka bercerai dan anaknya masuk penjara kerana mencederakan adik ipar sendiri.. Drama yang sangat-sangat menarik.. So hari ni, sempat la layan melalui Youtube dengan penuh! Tak perlu download-download.. Drama ni lakonan Fizz Fairuz, Aeril Zafrel, Sherie Merlis dan Ika Nabella..

PEREMPUAN NERAKA

--------------------------------------------

4 comments:

  1. sakit hati je tengok mlm td.haha
    salam ramdhan

    jemput join n promote my first give away
    http://edyfee.blogspot.com/2012/07/my-first-give-away.html

    ReplyDelete
  2. Nak Flat shoes ? Cardigan ? Pashmina ? Topup , dan bnyk lgi yg awesome? Mari la join .!

    http://yayalarhsecret.blogspot.com/2012/07/giveaway-rahmatnnya-ramadhan-by-musical.html

    Maaf . Tlg bntu yaya dapatkan domain . Dgn hnya komen di entri

    http://yayalarhsecret.blogspot.com/2012/07/first-giveway-menangi-domain-dan-cute.html

    ReplyDelete
  3. ada tengok semalam .. sedih melihat suami dperlakukan begitu, huhu ..

    ReplyDelete
  4. sedih melihat kekejaman isteri macam intan tu.menitis airmata saya.Lakonan fizz fairus terbaik!www.shapely-shapeplus.com

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.