Tuesday 24 July 2012

Banner Gift Sempena Blog Mialiana Yang Melebihi 7000 Follower.. Tahniah dan Terima Kasih!

Banner Gift Sempena Blog Mialiana.com Yang Melebihi 7000 Follower.. Tahniah dan Terima Kasih!

Pertama sekali E'raz nak ucapkan TERIMA KASIH kepada Kak Mia kerana sudi hadiahkan satu banner yang cool tu untuk E'raz.. Siapa tak kenal Kak Mia kan atau blognya Mialiana.com kan.. Sekarang followernya dah mencecah 7000.. Wow! Tahniah.. Siapa-siapa yang belum pernah ke blog Kak Mia, boleh klik SINI.. Sedia maklum, Kak Mia juga salah seorang TOP 10 Blogger Of The Year Category untuk Digi WWWOW Awards 2012..

Kami mula rapat lepas Kak Mia menjadi salah seorang yang dapat cenderahati daripada segmen pertama E'raz dulu.. Lepas tu, E'raz dengan bangganya telah menjadi salah seorang peserta kempen Mialiana.com bagi Digi WWWOW Awards 2012 yang lepas.. Di blog Kak Mia, beliau banyak berkongsi ilmu tentang banyak hal dan tips-tips untuk pelajar yang sedang mengikuti program pengajian jarak jauh atau separuh.. Result Kak Mia sendiri, bukan calang-calang ya.. Terbaik! Tahniah Kak Mia..



3 comments:

  1. wahh bestnyaa. untunglah. jemput singgah pulak http://sayakinghana.blogspot.com/2012/07/lelaki-tak-hensem-dapat-perempuan-cun.html :")

    ReplyDelete
  2. wahhhh...tahniah....tak semua orang ada banner sendiri...huhu

    ReplyDelete
  3. wahhhh touchingnya bila tengok entri ni... sweet sangat...

    thank ya eraz..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.