Thursday 5 July 2012

Drama Mana Hilangnya Juwita di Astro Ria

Sinopsis Drama 'Mana Hilangnya Juwita' di Astro Ria

Sinopsis Drama 'Mana Hilangnya Juwita' di Astro Ria

Korang mesti pernah tengok iklan drama terbaru di Astro Ria, 'Mana Hilangnya Juwita'.. Baru lepas tengok promo kat TV tadi.. Mantap giler (bagi pendapat aku la..).. Drama ni gantian drama 'Jangan Ambil Padang Kami' rasanya sebab episod akhir drama tu minggu ni.. Jom layan promo drama 'Mana Hilangnya Juwita'..

VIDEO Promo Drama 'Mana Hilangnya Juwita'
Drama ni akan bermula pada 09 Julai 2012 pada pukul 10.00 Malam dan semestinya di Astro Ria 104.. Drama dilakonkan oleh ramai pelakon hebat tu.. Antaranya Lisa Surihani, Erra Fazira, Umie Aida, Zahiril Adzim, Azhan Rani, Syazwan Zulkifli, Diana Johor, Raja Ilya dan ramai lagi.. Sedikit SINOPSIS drama ni, Tentang seorang gadis kampung bernama Anggun (lakonan Lisa Surihani) yang berusaha untuk mencari adiknya yang hilang bernama Juwita.. Pencarian Anggun secara tidak langsung telah meletakkan Anggun di dalam satu kelompok manusia penuh glamor, tetapi mampu membawa bahaya dan padah sekiranya dia tersilap langkah..
--------------------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.