Sunday 22 July 2012

Ya, Itu Memang Gambar Suami (Redza) Dengan Bekas Isterinya - Irma Hasmie

Ya, Itu Memang Gambar Suami (Redza) Dengan Bekas Isterinya - Irma Hasmie

Siapa yang baca Mingguan Malaysia hari ni, mesti dah tahu tentang statement ni.. Menurut Irma, dia sendiri sudah tahu tentang semua ni semasa mereka berkenalan kali pertama di Mekah.. Suami Irma, Redza turut rasa bersalah padanya sebab suaminya risau sebab dia, Irma yang terkena.. Untuk berita penuh, korang kena dapat kan Mingguan Malaysia hari ni..

Pendapat E'raz, kenapa perlu ada pihak keluarkan cerita ni.. Mereka baru sahaja kahwin masa tu, dah keluar cerita-cerita camni.. Betul-betul tak patut.. Biarlah mereka dengan kebahagiaan mereka dan kita semua doakan semoga mereka bahagia dengan kehidupan mereka.. Juga, kita doakan kebahagian kita sendiri.. Harap2 cerita Irma ni akan tutup.. ;)


--------------------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :

5 comments:

  1. standard laa. ada jenis orang yang memang tak boleh nak tengok orang lain senang happy. apa motif dia ? kalau nak menghuru harakan hubungan, apesal tak keluarkan statement statement panas time diorang dah announce relationship diorang ? ish ish ish. harap jodoh mereka utuh sebab nampak sesuaaaaai sangat. untung irma.

    ReplyDelete
  2. yang penting dorang tetap bahagia...comel la irma!!heheh

    ReplyDelete
  3. muahahahahahha no komen pasal gosip..

    ReplyDelete
  4. kalau no komen janganlah hantar komen

    ReplyDelete
  5. kalau no komen janganlah buang masa hantar komen.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.