Wednesday 11 July 2012

(GAMBAR) Kisah Penghijrahan Pelakon Filem X dan Hanya Aku Cinta Kau Seorang, Nuremy Ramli Kini BERTUDUNG

Kisah Penghijrahan Pelakon Filem 'X'  dan 'Hanya Aku Cinta Kau Seorang', Nuremy Ramli Kini BERTUDUNG

Alhamdulillah, semakin hari semakin ramai artis wanita kita berhijrah.. Harap-harap berita seperti ini akan menjadi seruan kepada artis-artis yang lain.. Jom kita baca kisah penghijrahan pelakon ini, Nuremy Ramli..





Mengikut apa yang diceritakan Nuremy, mimpi Nuremy berjumpa arwah bapanya adalah antara punca mengapa Nuremy mengambil keputusan untuk bertudung.

“Saya bermimpi bertemu arwah ayah saya beberapa kali cuma yang peliknya, arwah ayah tak tersenyum bila melihat saya. Ini membuatkan saya tertanya-tanya apa maksud mimpi tersebut. Saya tak nafikan memang saya ada rasa serba tak kena, sehinggalah saya membuat keputusan untuk bertudung, alhamdulillah, saya berasa lebih tenang dan selesa,”

kredit kepada MiG Online

13 comments:

  1. baru je tgk cite HACKS kelmarin...risau jugak kalau2 ade yang terikut2 cara pergaulan dlm cite tu...alhamdulillah pelakonnya pun dah berubah...semoga Allah pun permudahkan segalanya :)

    ReplyDelete
  2. bukan main seksi lagi dia ni kat HACKS. tetiba dah bertudung. bagus la...






    Rojak Campur - Semua Ada Di Sini

    ReplyDelete
  3. yg lame kite lupekan.. semoga dia kekal seperti mn skang.. ;)

    ReplyDelete
  4. semakin ramai artis yg bertudung..tahniah semua :)

    ReplyDelete
  5. comelnya dia bila bertudang,,dh mmg comel..bila btudung lgi la comel

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.