Friday 27 July 2012

Lelaki Desak Anak Cerai Dengan Suami Dan Paksa Gugurkan Kandungan

Lelaki Desak Anak Cerai Dengan Suami Dan Paksa Gugurkan Kandungan

Dunia sekarang, memang macam-macam kes boleh berlaku.. Kadang-kadang yang sampai tidak masuk akal.. Yang masuk akal tu, memang banyak la.. Terbaru di Harian Metro kisah bapa desak anak bercerai dan gugurkan kandungan.. Adoi.. Jom baca sikit tentang ni..

          
KUALA LUMPUR : Seorang bapa menuang air minuman berkarbonat ke dalam mulut anaknya yang hamil sebelum memaksa wanita itu menelan pil tahan sakit untuk menggugurkan kandungannya.. Kejadian berlaku di rumah mereka di Pantai Dalam, di sini, jam 12.30 tengah malam kelmarin dan bapa berusia 50-an terbabit bertindak sedemikian semata-mata kerana tidak sukakan suami anaknya itu..

Sumber polis berkata, sebelum itu lelaki terbabit pulang ke rumah dalam keadaan marah dan memaki-hamun serta membelasah anak serta menantunya yang dikatakan baru beberapa bulan berkahwin.

“Suspek menyuruh anaknya berpisah dengan suaminya.. Apabila anaknya yang berusia 20 tahun memberitahu dia sudah mengandung, suspek bertambah berang dan memaksanya menggugurkan kandungan.. Tidak cukup dengan itu, bapa mangsa turut membawa pil tahan sakit dan menuang air minuman berkarbonat ke dalam mulut mangsa supaya kandungan mangsa gugur, namun mangsa berjaya menghalang perbuatan ayahnya,” katanya.

--------------------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :
Entri MENARIK : EKSKLUSIF! Wajah Terbaru Anak Jimmy Shanley, Zahrah Rania Shanley

2 comments:

  1. Gila.. Apela punya bapak nih.

    ReplyDelete
  2. tag awak kat sini :)

    http://nurlyla-bloglist.blogspot.com/2012/07/aku-terjah-akuuu-follow.html

    kalau ada masa join lah ye.. hadiah pendrive utk 50 blogger terawal..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.