Saturday 21 May 2016

[VIDEO] Pengorbanan Seorang Ayah

Assalamualaikum w.b.t.. Selain daripada pengalaman sendiri dan keluarga, melalui media sosial, memang kita berjaya didedahkan dengan kisah pengalaman orang lain juga.. Alhamdulillah jika kita sentiasa berfikiran positif, setiap yang tersebar itu boleh digunakan untuk lebih majukan diri sendiri.. Ok! Terbaru Eraz jumpa satu video pengorbanan seorang bapa.. Serius kalau tengok video, boleh buat kita sedih.. Pada yang belum tengok, jom tengok dulu..


Dah tengok? Video ni memaparkan seorang bapa yang bungkus anaknya dalam plastik dan hantar ke sekolah dengan menyeberangi sungai yang deras.. Betapa besarnya pengorbanan bapa ini.. Kalau apa-apa berlaku, mesti kedua-duanya akan menjadi mangsa.. Minta jauh.. Diharapkan anak itu akan mengenang jasa bapanya selepas berjaya nanti..

Kredit Gambar : Kisah entri SINI

Pengalaman korang pula macamana? Mesti ada pengalaman tersendiri kan.. Ada cerita dalam blog or media sosial? Meh share link.. Nak baca juga.. Eraz sendiri? For sure la ada.. Tapi ada yang tak tercerita.. Ada yang cerita.. Salah satunya dalam entri INI.. Dan sekarang Eraz sendiri menjadi bapa kedua puteri Zara dan putera Adam ni, memang faham akan apa yang Abah Eraz sendiri rasa dulu..

#Pengorbanan yang tiada dapat ditandingi

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.