Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 11 May 2016

Bila Nasib Kurang Baik

Assalamualaikum w.b.t.. Ini la orang kata kalau nasib kurang baik.. Sekelip mata, tarik pemegang pintu kereta depan, patah!! Bertambah la list pengeluaran wang bulan ini.. Biasa la kalau kereta dah lama kan.. Lama-lama dia pun, memang tak pernah bagi masalah besar pada tuan dia.. Kira plan tukar kereta tu memang belum ada lagi la..


Bila nak baiki ni?? Esok outstation.. Kalau bos nak tumpang, malu la pulok kan.. Hehe.. Baiki nanti je la.. Bukan hari ni or esok la.. Rasa macam banyak lagi hak lebih penting dan segera.. Perbelanjaan ni memang kadang-kadang buat kita sakit kepala.. Tapi kena pandai-pandai atur la.. 

5 comments:

  1. WAALAIKUMUSSALAM.
    TUL TUE ABG ERAZ.
    SESUATU HADIR TAK DIJANGKA
    http://jmbelog.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Ya Ampun...xpe r... mn taw rezeki lain dtg nnt bro,...

    ReplyDelete
  3. aduhai.. sakit kepala sekejap.. sabar je la ye..

    ReplyDelete
  4. Adehhh...Sabar ye...

    Eraz..Pls support me with like this page ya..

    https://www.facebook.com/HanaQaish

    tq

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.