Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 24 May 2016

Dia Semanis Honey Episod 13 , 14 , 15 , 16

Dia Semanis Honey Episod 13 , 14 , 15 , 16 | Assalamualaikum w.b.t.. Kepada semua peminat drama Dia Semanis Honey, nampaknya bermula Isnin ini, hanya tinggal 4 episod je lagi.. Minggu ini merupakan minggu akhir kepada drama ini.. Kepada yang follow drama ini, sememangnya drama ini menjadi trending setiap kali ditayangkan dan artis-artis juga turut tonton serta menghantar tweet masing-masing tentang drama ini.. Apa yang berlaku pada minggu akhir ini? 


Seperti yang penonton tahu, Ahnaf berselisih faham dengan Hani.. Antaranya kerana Hani keluar senyap-senyap dengan Adam tanpa memberitahu dia.. Sekadar menguji Hani, Ahnaf bertanyakan kenapa balik lambat atau sebenarnya nak tahu apa aktiviti Hani semasa Hani keluar dengan Adam, Hani menjawab jumpa business partner.. So Hani dah kantoi di situ..

Selain itu, akhirnya Hani berjumpa dengan Bella.. Apa yang dibincangkan? Kena tunggu tayangan minggu ini la.. Yang pasti, Hani pengsan selepas berjumpa dengan Bella.. Kenapa? Adakah sebab perbuatan Bella? Atau sebab Hani pregnant? Haha.. Bella juga nampaknya cuba mengatur sesuatu yang lebih jahat untuk mengotakan janjinya kepada tuannya.. 

Kalau sesiapa baca novel, Ahnaf akan dimasukkan ke hospital kali ni.. Dengan kejahatan Bella yang memag ada dalam dirinya, sesuatu yang tak sepatutnya akan dilakukan oleh Bella.. Apa ke? Kena tunggu Dia Semanis Honey Episod 13 , 14 , 15 , 16.. Episod 16 tu dah episod akhir ya.. Hehe..


Dia Semanis Honey Episod 13


Dia Semanis Honey Episod 14


Dia Semanis Honey Episod 15


Dia Semanis Honey Episod 16 (Episod Akhir)



2 comments:

  1. tak penah pun tgk.Blk kg nanti baru nak tgk tu pun sebab adik dah download.

    ReplyDelete
  2. tak pernah tengok pulak cerita ni kat tv tapi kalau kat facebook, ramai yang share status mengenai drama ni.. best erk?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.