Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 14 May 2016

Tips Umrah

Assalamualaikum w.b.t..

Tips umrah..

Sekarang RM50 sehari boleh habis sekelip mata..

Cuba tarik RM19.20 masuk tabung..

Atau korang jual aiskrim sumi ke, aiskrim pulas ke, aiskrim potong ke..

Nak seribu daya..

Tak nak, sudah..

Boleh share dengan kawan-kawan untuk ingatan dan panduan.. Mana tahu, dari niat baik akan dimurahkan rezeki..



Dah baca? Mungkin antara kita atau kita semua yang membaca ni boleh ikut idea ni.. Mana tahu dengan niat yang baik, dimurahkan rezeki, kita semua dapat mengerjakan umrah dengan cepat.. Atau pun kalau bukan untuk umrah, mungkin untuk buat simpanan dan digunakan untuk perkara yang baik untuk diri sendiri dan keluarga.. Sekali tengok memang mudah kan.. Tapi implementasi tu bergantung kepada individu itu la.. So mungkin dengan positifkan diri, ianya akan berjaya.. Insyaallah..

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.