Sunday 8 May 2016

Dia Semanis Honey Episod 5 , 6 , 7 , 8

Dia Semanis Honey Episod 5 , 6 , 7 , 8 | Assalamualaikum w.b.t.. Sambutan untuk drama Dia Semanis Honey untuk minggu pertama minggu lepas nampaknya macam meletop.. Mungkin juga salah satu sebab nama Siti Nordiana tengah meletup sekarang, so ramai nak tengok hasil lakonan Nana selepas lama tidak berlakon.. Gandingan antara Nana dan Alif Satar pun nampaknya ada serasian yang tersendiri.. Nana pun tak kaku nampaknya.. 

Dia Semanis Honey Episod 5 , 6 , 7 , 8
Dia Semanis Honey Episod 5 , 6 , 7 , 8

Kalau minggu pertama Hani dan Ahnaf mula bertemu, bekerja bersama, bergaduh, berbaik, bertunang dan membuat persiapan kahwin.. Paling gempak, tiba-tiba di masa akad nikah, Ahnaf membuat keputusan untuk tidak meneruskan perkahwinan kerana memilih untuk berterus terang bahawa dia telah berkahwin dengan Ariana.. Niat Ahnaf adalah baik untuk membantu Ariana tetapi salah perlakuannya masa tu kepada Hani dan keluarga..

Selamat menonton Dia Semanis Honey Episod 5, 6 , 7 , 8 ini pula bermula dengan kepulangan Ahnaf selepas berpisah sekian lama dengan Hani kerana menjaga Ariana yang sakit kanser.. Bagaimana saat pertemuan mereka? Memang kena tengok minggu ini.. Hani yang menjadi P.A pun nampaknya sudah berubah menjadi seseorang yang lain..

#Dia Semanis Honey Episod 5 , 6 , 7 , 8

Dia Semanis Honey Episod 5



Dia Semanis Honey Episod 6


Dia Semanis Honey Episod 7


Dia Semanis Honey Episod 8



Hani & Ahnaf di MeleTop 


Hani, Adam & Ahnaf di MeleTop Kebaboom

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.