Wednesday 25 May 2016

Izeara Xtravaganza - Produk Serum Kurus Tak Panas Meletop

Assalamualaikum w.b.t.. Eraz pasti semua orang ingat akan kisah Bella yang menjadi viral seluruh Malaysia kan.. Kenapa? Sebabnya dia telah membuat laporan polis selepas Bella tidak berpuas hati dengan produk serum kurus yang digunakannya.. Kenapa tak puas hati? Sebabnya dia kata produk tu tak panas masa pakai.. So macamana nak berkesan kan.. So terus la dia buat laporan polis dan mengatakan juga produk serum kurus berkenaan tipu.. Marahkan produk melayu.. Bila dia sebut produk Melayu, lagi la ramai yang marah!

Bella Buat Laporan Polis Yang Viral

Bella fikir macam ramai orang ramai fikir juga.. Produk kurus mesti la kena panas.. Samada sapu ke, minum ke.. Mesti kena panas sebab nak cairkan lemak kan.. So bila pakai tak panas, mula la mengelabah cakap produk tu tak akan berkesan.. Itu tak semestinya ya Bella.. Tak semua produk macam tu.. Kalau tekun, nekad dan segala positif yang ada, sure akan dapat hasilnya.. By the way, kalau jumpa produk tak panas, lagi la selesa pakaikan.. Isk isk isk.. Korang pun tahu sekarang musim panas kan.. Kalau pakai yang panas, lagi la panas.. Bijak juga pemilik produk serum kurus Izeara Xtravaganza ni..

Syhhhh.. Kalau korang nak tahu, abang Rani Kulup Kipidap Dongibap pun marah pada tindakan kurang cerdik Bella ni.. Dah tengok video tu belum? Tengok kat bawah ni..


Tapi disebab kes yang Bella dah buat tu, memang la menjadi viral seluruh Malaysia.. Mana tak nya, tak patut kot sampai buat laporan polis dan marahkan peniaga melayu.. Dan selepas bebeberapa hari mendengar, membaca dan sebagainya, mungkin Bella rasa bersalah.. Alhamdulillah.. So seperti semua maklum yang juga viral, Bella telah rekod satu video maaf kepada semua rakyat Malaysia dan semestinya berulang kali meminta maaf kepada pemilik produk serum kurus yang dia beli iaitu Izeara Xtravaganza.. Kita kena puji Bella sebab sanggup tutup malu untuk membuat video maaf itu sebab mengaku silap kan.. So lepas ni, kalau nak buat apa-apa, sila fikir panjang ok! Kesian kepada pemilik Izeara Xtravaganza tu..

Bella Minta Maaf

Ok! Nak cerita.. Masa duk borak-borak dengan wife, rupanya ramai orang dah tahu pasal produk serum kurus Izeara Xtravaganza ni.. Salah satu contohnya di kalangan rakan pejabat wife, kawan nya dah survey-survey dengan pengedar sah Izeara Xtravaganza ni tentang harga, kesan, kebaikkan dan lain-lain.. Juga tak lupa, penyanyi terkenal sekarang ni, Siti Nordiana pun pakai kot.. Wow! Patut la dah ada anak seorang pun, masih slim!



Disebabkan memang ramai orang dah google, so Eraz pun google jugak la.. Banyak testimoni positif nampaknya.. Bagi yang pernah menggunakan produk mahal atau alat-alat canggih, memang dapat bezakan antara produk Izeara Xtravaganza dengan sebelum-sebelum ni.. Kesannya yang sama, hasil yang sama dengan produk kos ribuan ringgit tapi kos yang sangat berbaloi dengan Izeara Xtravaganza.. So! Sah-sah Bella ni salah anggap dengan produk ni.. Jom baca testimoni yang Eraz jumpa..








KELEBIHAN SERUM IZEARA XTRAVAGANZA

1. Merupakan serum kurus yang PERTAMA di pasaran yang tidak panas, tidak melekit 100% dan pastinya harga serum ini MAMPU MILIK!

2. Serum kurus pertama di Asia yang ada Cafeisilane C..Ini adalah bahan yang paling pantas mencairkan lemak di bawah kulit..

3. Melawaskan permbuangan air besar selepas 1 jam menggunakan Serum Izeara Extravaganza ni.. Hilang stretchmark lama dan baru melahirkan sekiranya korang menggunakan secara konsisten selama 7 hari

4. Lemak lemak tepu dan degil akan disingkirkan dengan cepat!

Ok tak pasal kelebihan tu.. Join sekali dengan mereka yang dah rasa hasil produk serum kurus Izeara Xtravaganza ni.. by the way, nak ajak korang dengar sikit penerangan dari pemilik Izeara Xtravaganza..


Dah alang-alang baca entri ini dan rasa nak kurus dengan guna produk serum kurus Izeara Xtravaganza tak panas, boleh order sekarang.. Harga promosi sekarang ni sebab ramai giler dah cuba.. Hanya RM 109.00 sahaja.. Murah kan.. Harga promosi ni untuk pembaca blog Eraz Fadli.. So kalau nak order, bagitahu dapat maklumat dari blog Eraz Fadli, automatik dapat RM 109.00 je.. So tunggu apa lagi, try la.. 

Maklumat lanjut :

Instagram: @izearaxtravaganza 
Tempahan : 017-9773382 atau 013-7773617 

13 comments:

  1. Replies
    1. Blh bgtau kawan2 kalau ada yang berminat.. :)

      Delete
  2. bagus la kan produk ni dapat membantu mereka yang ingin kuruskan badan.. boleh la rekemen kat kawan-kawan nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la pasal.. boleh suggest kat sape2 ni..

      Delete
  3. Nak suruh kakak cuba..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pon kawan2 sepejabat wife dah riki2 tanye.. :)

      Delete
  4. Sungguh kalau tak viral pasal Bella ni.Fida pun tak tau ada produk gini..hahaha..maklumlah Fida ni kalau bab2 gini..slow sikit..Agaknya nanti bella tu kurus tak..kalau kurus boleh la dia jadi duta

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. marah sbb tak panas.. bella oh bella..

      Delete
  5. haha, ni klu cik timm pkai, mau tinggai tulng jer ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. timm blh rekemen kt kawan2.. dpt harga special ni.. cakap dapat info dari blog ni.. :)

      Delete
  6. jom try produk ni..hihih nk sahut cabaran sblum raya hihi

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.