Friday 20 May 2016

Bila Fara Fauzana & Misha Omar Layan Dia Semanis Honey

Assalamualaikum w.b.t.. Fenomena yang tak disangka untuk drama lakonan Alif Satar dan Siti Nordiana ni memang betul-betul tak disangka.. Percubaan Siti Nordiana untuk kembali berlakon setelah membuat comeback bersama Gegar Vaganza 2015 baru ni memang tak rugi malahan satu pilihan yang tepat.. Bukan setakat peminat novel Dia Semanis Honey, peminat Alif dan Nana tu tak payah cakap la semestinya tengok, artis-artis kita pun sama naik tonton drama ni setiap malam..

Misha Omar dan Fara Fauzana antara dua artis yang sentiasa berjaya membantu drama Dia Semanis Honey ni trending setiap malam.. Kalau sesiapa follow twitter Misha dan Fafau, memang banyak tweet mereka yang menaik perhatian.. Tambah-tambah lagi dengan episod pada hari Rabu lepas iaitu masa Ahnaf baling comforter ke Hani semasa di dalam bilik.. Rasanya adegan tu memang diingati sampai bila-bila..



Terbaru, Dato' Siti Nurhaliza pun layan tu..

3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.