Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 22 May 2016

Siti Nordiana Merendah Diri Ketika Menyanyi Dengan Ziana Zain?

Assalamualaikum w.b.t.. Jika sebelum ini, Siti Nordiana digabungkan dengan Ziana Zain di ABPBH 2016, kali ini mereka digabungkan lagi di ASA 2016 pula.. Kalau ABPBH mereka menyanyi secara duet untuk dua buah lagi, tapi kelainan di ASA 2016, Siti Nordiana dan Ziana Zain diberikan peluang menyanyi solo terlebih dahulu dan selepas tu baru digabungkan dan menyanyi lagu Anggapanmu.. Ok!


Semasa persembahan di ABPBH hari tu, nyanyi mereka sangat meletop, begitu juga dengan ASA ini.. Tetapi biasa la pendapat orang a.k.a keyboard warrior ni.. Ada yang kata mereka sama hebat.. Gabungan yang sangat menarik.. Ada yang kata Siti Nordiana tenggelam sebab Ziana Zain lebih attitute.. Ada yang kata Siti Nordian terlalu merendah diri dengan Ziana Zain.. Macam-macam..

Ziana Zain dengan attitudenya dan cara nyanyiannya yang tersendiri.. Begitu juga Siti Nordiana.. Jenis suara pun berbeza kan.. Jika nampak Siti Nordiana sedikit tenggelam di part terakhir tu, itu hanyalah cara nyanyian.. Siti Nordiana pun boleh buat macam tu sebenarnya.. Hehe.. So pada mereka yang terlepas tengok persembahan mereka, silalah tonton di bawah :

2 comments:

  1. tq share video ni....tak tengok semalam..

    ReplyDelete
  2. Tq share.. kak pun tak tgk mlm tadi..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.