Sunday 29 May 2016

Tarikh Proses Ujian Saringan Permohonan Jawatan Kosong USM 2016

Assalamualaikum w.b.t.. Eraz rasa mesti ramai dikalangan pembaca blog ini yang memohon Jawatan Kosong di Universiti Sains Malaysia untuk Jawatan Kosong Tahun 2016 ni.. Tak silap Eraz baru je tutup baru ni.. Tapi tup-tup ada yang share di Facebook makluman tentang Proses Ujian Saringan Permohonan Jawatan Kosong USM 2016.. So siapa yang terlibat, baca makluman di bawah :



Sukacita dimaklumkan, Universiti Sains Malaysia akan mengadakan Proses Saringan Permohonan Jawatan Kosong  pada 2 & 3 Jun 2016 (tertakluk kepada jawatan). Calon yang berjaya disenarai pendek akan dihubungi melalui emel dan sms. Calon dianggap tidak berjaya sekiranya tidak menerima sebarang maklumbalas.

Mengikut makluman tu, dalam masa terdekat dah tu siapa yang layak akan dimaklumkan melalui SMS atau email.. Jadi good luck untuk semua.. Moga ada rezeki korang semua.. Kalau takde kali ni di USM, jangan frust, insyaallah ada rezeki di tempat lain.. Good Luck once again..

7 comments:

  1. Saya baru dapat sms dari usm, bgtau dlm sms check email. Tapi saya buka email tak ada apa² pun. Macam mana tu?? 😞

    ReplyDelete
  2. Saya pon sama cek email xdpt pon..sms je dpt...tapi tarikhnye tak tahu...

    ReplyDelete
  3. alangkah bagusnya jika dpt check status ujian saringan tu...berjaya atau tidak,,,,kot bleh wat rayuan ke....sedih jgk dr jauh g ujian d penang...dlm jawatan tu kita sorang je plg jauh....kot d beri pertimbangan. hukhukhuk....memerlukan kerja yg mnjamin. nk masuk mntk ank org. hhehehehe

    ReplyDelete
  4. Boleh tahu x bentuk ujian saringan tu mcm mana ye?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.