Monday 2 May 2016

Dia Semanis Honey Episod 1 , 2 , 3 , 4

Dia Semanis Honey Episod 1 , 2 , 3 , 4 | Assalamualaikum w.b.t.. Nampaknya drama Suami Tanpa Cinta dah habis hari Khamis lepas.. Kalau siapa follow, mesti akan ada pendapat masing-masing kan.. So hari ini akan bermulanya drama Dia Semanis Honey bermula dengan Episod 1 hari ini (Isnin) sehingga Episod 4 Khamis ini.. Apa yang menariknya drama Dia Semanis Honey ini ialah pelakon utamanya ialah Siti Nordiana yang sekian lama tidak berlakon.. Selepas menang program Gegar Vanganza 2015 lepas, memang murah rezeki Nana.. 

Dia Semanis Honey Episod 1 , 2 , 3 , 4
Dia Semanis Honey Episod 1 , 2 , 3 , 4

Selain Siti Nordiana, pelakon lain ialah Alif Satar, Siti Nordiana, Hairul Azreen, Nadya Syahera, Erin Malek, Hafeez Mikail, Ziha AF dan lain-lain.. Dan satu lagi istimewanya, drama Dia Semanis Honey ni arahan Michael Ang.. Ok, pada yang belum baca novel Dia Semanis Honey ni, boleh la baca sinopsis di entri Drama | Dia Semanis Honey (Akan Datang Mei 2016) ini untuk persediaan mula menonton malam ini.. BTW, nak introduce kat bakal follower drama Dia Semanis Honey, korang boleh LIKE Page Dia Semanis Honey untuk ketahui maklumat terkini tentang drama ini.. Cool..

#Selamat menonton Dia Semanis Honey Episod 1 , 2 , 3 , 4

4 comments:

  1. macam best jeee , cte nihhh ...

    ReplyDelete
  2. bukan macam best lagi memang best! tak sabar nak tunggu episod demi episod!

    ReplyDelete
  3. Ye la memang best.. ni tgh tengok kat astro 104 la ni hihi

    ReplyDelete
  4. PLEASE beri tahu dimana bisa nonton drama fullnya dia semanis honey episod 1-16 πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™ ada yang tahu??

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.