Saturday 9 February 2013

Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 7

Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 7

Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 7

Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 7 malam ini nampaknya rezeki kepada Hairul dan Dazrin sekali lagi kerana menjadi pemenang buat kali kedua.. Pencabar paling dekat mereka ialah Ajak dan Elfira.. Elfira tu, nampak je kecik, tapi semangat besar.. 

BTW, tempat terakhir untuk Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 7 malam ni dapat pada Gambit dan Alif.. Ingatkan mereka akan tersingkir malam ini.. Tapi nampaknya rezeki mereka masih ada kerana Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 7 diumumkan oleh Aaron Aziz bahawa tiada penyingkiran..

Kalau korang perasan, ada peserta yang tidak disukai oleh peserta lain.. Kamera sangat suka fokus pada dia semasa Aaron ingin umumkan pemenang Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 7 ni.. Semua orang sudah tahu kot.. Jadi tak perlulah E'raz beritahu di sini.. Assalamualaikum..

4 comments:

  1. aiyoo!! mcm tu pon boley yek.. huhu!! xpe lar, lgi mnrik nxt2 epsde.. hohoho!!

    jmput join beLog contest FakhRuru http://fakhruru.blogspot.com/2013/02/1st-belog-contest-mari-mengira-by.html

    ReplyDelete
  2. pelik...tertiba takde penyingkiran...... dah dua minggu team gambit terselamat......

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.