Tuesday 26 February 2013

Kenapa tiada entri terbaru di blog Eraz Fadli hari ni?


Sedia maklum yang Eraz anjurkan satu segmen bertajuk Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli.. Segmen berkenaan bermula tepat jam 8.30 pagi hinggalah jam 11.59 malam ni.. Bagi yang belum sempat join lagi, korang masih sempat lagi untuk memeriahkan segmen berkenaan.. Insyaallah sesuatu akan menanti kepada peserta yang bertuah.. So klik SINI kalau berminat untuk join.. Simple je.. Alhamdulillah, walaupun segmen ini dibuka hanya untuk +- 15jam lebih je, penyertaan betul-betul menggalakkan.. Terima kasih kepada semua sebab support..

Sebenarnya, tajuk asal entri ini, 'Beri Laluan .....'.. Maksudnya Eraz sengaja tidak membuat sebarang entri hari ini kerana memberi laluan hari ini hanya untuk segmen singkat ini.. Tapi Eraz tukar semula tajuk kepada, 'Kenapa tiada entri terbaru di blog Eraz Fadli hari ni?'.. Sama juga jawapannya, sengaja memberi laluan.. Jadi, idea-idea untuk entri hari ini Eraz telah kumpul insyaallah akan dipublishkan esok atau lusa... Insyaallah jika topik berkenaan tidak lapuk..

Assalamualaikum dan Selamat Malam!

11 comments:

  1. Replies
    1. terpaksa buat sekejap, risau tak larat nak update senarai peserta..

      Delete
  2. tahniah eraz...sambutan GA memang menggalakkan.... remy jer tak sempat nak join.... next time pasti remy join....

    ReplyDelete
  3. I only have time to scroll over my reading list and open the interesting topics. Very busy atm, tak sempat update apa2 :S Selamat bersegment anyway! :)

    ReplyDelete
  4. sekejap pun ramai gak join..terbaiklah bro..

    ReplyDelete
  5. terbaik la eraz. ramai yang join...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx kak mia.. kak mia antara salah sorg yg support..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.