Saturday 9 February 2013

CEREKARAMA : Suamiku Jururawat

CEREKARAMA : Suamiku Jururawat

CEREKARAMA : Suamiku Jururawat

Aik! Tomok berlakon drama pulak? First time ni aku tengok Tomok berlakon drama.. Tajuk 'Suamiku Jururawat' sebenarnya yang berjaya tarik minat nak tengok drama selain pelakon nya.. Mula-mula pelik jugak dengan watak Tomok (Mikail) ni.. Kenapa dia tinggal di rumah Dato' Datin ni.. Panggil Dato' pulak dengan Uncle.. Tapi di tengah-tengah cerita, baru la Dato' cerita pada anak dia, Suri (Yana Shamsuddin) yang Mikail anak kepada pemandunya yang meninggal lepas cuba menyelamatkan dia ketika dirompak..

Kehidupan selepas dipaksa kahwin lebih menarik.. Last nya, korang sendiri boleh agak la kan.. Mula-mula biasa la tidak mesra dan bergaduh sebab kena paksa kahwin.. Patut la drama Suamiku Jururawat ni ditayangkan malam ni, rupanya ada unsur sambutan Chinese New Year.. Ibu kepada Suri merupakan Chinese.. So, apa komen korang untuk drama lakonan Tomok dan Yana Shamsuddin ni?

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

  1. santai dan bersahaja... lepas tu best lah sebab nampak yang drama ni dibuat sempena chinese new year... before this jarang kot nak tengok cerita2 sempena chinese new year disiarkan dalam slot drama...

    lakonan tomok best...yana of course ler... overall, cerita ni x berat sangat...

    ReplyDelete
  2. lawak gak.. but ending best.. perpaduan.

    ReplyDelete
  3. semalam tengok cerita ni sampai habis ! best la jugak. hihi

    ReplyDelete
  4. tgk sekejap semalam....nampak tomok berlakon ok jer...... sempoi

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.