Sunday 17 February 2013

Al-Kisah Surau Al-Irfan Universiti Malaysia Terengganu

Al-Kisah Surau Al-Irfan UMT

Surau Al-Irfan

Surau Al-Irfan

Sebenarnya, entri ni E'raz dah taip tadi.. Tapi tak tahu macamana, hilang.. Taip masa kat UMT lagi.. So, cuba ingat semula apa yang dah di taip tadi.. Al.Kisah Surau Al-Irfan ni, mesti ramai student UMT tahu terutama pada yang tinggal di asrama / hostel.. Takde cerita pelik-pelik atau sebarang komen negatif pun.. Niat ke situ, nak solat dan ingatnya nak cuba rehatkan otak, badan dan mata sekejap sebelum balik ke kelantan.. Tapi lepas solat, memang tak jadi rancangan tu.. Jadi terus je ke kereta, rehat kat dalam kereta je sekejap sambil tunggu adik turun semula dari bilik untuk say Good Bye..

BTW, E'raz nak ucapkan terima kasih kepada penjaga atau AJK Surau Al-Irfan sebab berjaya jaga surau berkenaan dengan baik sekali.. Daripada tempat ambil wuduk hinggalah dalam surau.. Begitu juga kepada pengguna yang lain sebab menggunakannya dengan baik.. Dan, kepada pengguna semua, sila pastikan pintu ditutup kemas untuk mengelakkan kucing masuk... (Memang ada notis ini di surau).. Tambah-tambah sekarang, hujan.. Hanya untuk menjaga kebersihan surau... Assalamualaikum...

#Alhamdulillah dah sampai Machang.. Lepas maghrib, balik ke Kota Bharu pula.. Surau Al-Irfan.. Irfan, nama salah seorang anak saudara.. :-)

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. Surau al irfan memang bersih. Kita nak solat pun seronok. Sekarang tunggu masjid umt siap pulak. Hehehe.

    ReplyDelete
  2. excited najihah ~ ingatkan surau tuuu berhantu :)

    nurulnajihahadam.blogspot.com
    [ keep in touch yaaa ;) ]

    ReplyDelete
  3. Itu lah Rumah Allah....betapa sucinya....

    ReplyDelete
  4. sekali pandang...mcm surau kat opis remy berkerja tu...sama karpetnya...... dinding pun putih....

    ReplyDelete
  5. wahhhh bersihnya karpet tu... ;)

    ReplyDelete
  6. http://www.aimisyahirah.com/2013/02/segmen-saya-nak-upkan-follower-sampai.html tag kamu!=)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.