Wednesday 27 February 2013

Senarai Peserta Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli


Assalamualaikum dan Selamat Pagi.. Alhamdulillah.. Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli telah berlangsung selama +-15 jam semalam dan mendapat penyertaan yang amat menggalakkan walaupun dalam masa yang singkat.. Terima kasih kepada 85 peserta yang telah memberi masa untuk sertai segmen berkenaan.. 

Apa yang diharapkan kepada semua, tujuan utama SEGMEN ini dilaksanakan adalah untuk semua peserta dapat blogwaking melawat blog peserta yang lain supaya blog kita dikenali. Jangan menunggu blogger lain melawat blog kita dahulu. Apa kata, kita yang mulakan. Selamat ber'blogwalking'.. Jangan lupa jugak, tinggalkan jejak..

Pengumuman Top Refferal yang bertuah akan diumumkan dalam satu entri khas nanti.. Insyaallah hari Jumaat ini.. Untuk senarai peserta, boleh klik SINI.. Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua yang memberi sokongan.. Terima kasih..

26 comments:

  1. wowwwww..... congratssss dapat banyak penyertaan..

    ReplyDelete
  2. dah tamat ker?tak sempat nak join...huhu

    ReplyDelete
  3. Ramainya join......lain kali buat lg yer..hihi

    ReplyDelete
  4. Wah!!! saya di first place la :) Tahniah dapat feedback yang menggalakkan utk segmen yg berlangsung selama 15 jam ni :)

    ReplyDelete
  5. occay...dah semak...saya ada dalam senarai...terima kasih Eraz...nanti bolehlah blogwalking dan follow mereka2 yang lain... ^_^

    ReplyDelete
  6. dah tersenarai ....
    terima kasih ...

    ReplyDelete
  7. setuju dengan pendapat eraz.."Jangan menunggu blogger lain melawat blog kita dahulu. Apa kata, kita yang mulakan"...hehe

    ReplyDelete
  8. mohon agar dimaafkan etuza ya, sebab agaknya etuza ikut segmen tak cukup syarat..sebab saya tak copy semua coding tu..yang the last .ada nama Mia ingatkan ok ja jika tak di copy tu..sorry ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak de masalah.. nama ada dalam senarai kan? jom blogwalking..

      Delete
  9. tq memaafkan, kadangkala saya tak faham segmen ni..tu sebab sesekali nak join yang the simple ohsem macam eraz anjukan tu..ok haraf faham ya..tu yg kredit kepada Mia tu tertinggal..Mia yang sedarkan saya. ok lupakan..kita teruskan blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. its ok, jika berpeluang edit, boleh edit lagi.. ;)

      Delete
  10. nak blogwalking tp internet ni sangat terhad. :/

    ReplyDelete
  11. tahniah buat kepada semua yg join......

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.