Wednesday 13 February 2013

Segmen : Blog Pilihan Februari

Segmen : Blog Pilihan Februari

\

Assalamualaikum.. Segmen seterusnya yang E'raz sempat join ialah Segmen : Blog Pilihan Februari anjuran Jerik Pekik.. Siapa yang berminat, boleh klik banner diatas.. Segmen yang sangat simple.. Tapi bakal memberikan korang hadiah.. Hadiah apa? Korang boleh klik SINI..

Entry Februari Jerit Pekik

Bersama-sama entri ini, kita kena membuat pilihan.. Blog pilihan E'raz ialah BEN ASHAARI dan Smile... Smile... Smile... | Mialiana.com.. E'raz memilih seorang blogger lelaki dan seorang blogger wanita.. Kenapa BEN ASHAARI? Bagi E'raz, E'raz suka dengan ketelusan penulisan dia.. Ada entri yang boleh kita ingat-ingat sampai bila-bila.. Isu yang dipaparkan beridentitikan BEN ASHAARI.. 

Bagi Smile... Smile... Smile... | Mialiana.com, blogger wanita yang sentiasa memaparkan entri berkaitan dirinya yang mungkin boleh memberi semangat pada yang lain dan jika korang ke blognya, setiap entri mempunyai sambutan yang sangat baik dari segi komen.. Tak lupa tentang pengalaman beliau berkenaan semangat menyambung pembelajaran secara part-time..

3 comments:

  1. touchingnya kak mia bila baca entri ni.... thanks ya eraz.... sudi support kak mia sampai hari ini..

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada ben dan kak mia.... pilihan yg terbaik......
    selamat bersegmen bro!!!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.