Friday 15 February 2013

Segmen Miss Hearty Mencari Bloglist Fresh 2013

Segmen Miss Hearty Mencari Bloglist Fresh 2013


Alhamdulillah.. Jumpa lagi hari Jumaat dan berjaya menyelesaikan tugas sebagai Lelaki umat Islam untuk menunaikan Solat Jumaat bagi Jumaat 15 Februari 2013.. Pagi tadi, bertepatan hari Jumaat, E'raz sempat publish satu entri Himpunan 25 Soal Jawab Ustaz Azhar Idrus.. So, jom terjah..

Balik kepada 'niat' asal entri ni, jika ada masa terluang E'raz akan join segmen mana-mana blogger.. Apa yang paling E'raz tengok dulu sebelum join segmen ialah syarat-syaratnya.. Jika simple, terus E'raz akan join.. So! Untuk Segmen Miss Hearty Mencari Bloglist Fresh 2013 ni, memang sangat simple.. Just follow blog penganjur je.. Jadi sah-sah korang tak kan mengambil banyak masa untuk join..

Jadi, jika korang berminat, klik la banner diatas untuk terus terjah ke entri blog pengajur.. Simple! Siapa yang bertuah, akan direview oleh blogger yang yang mempunyai follower yang ramai ni.. Jangan lepaskan peluang! Adios Amigos!

5 comments:

  1. Dah lama xjoin segmen..gud luck ye.!

    ReplyDelete
  2. selaamt bersegmen... tengah fikir nak join ke tak ni..

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan dari belog Cherita Hearty..tenksss ea sudi join..dah follow kamu.gud luck ! :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.