Sunday 24 February 2013

Traffic Rank Alexa.com Blog Eraz Fadli #2


Assalamualaikum w.b.t.. Selepas buat entri tentang kedudukan Traffic Rank Alexa.com sebelum ini, (Rujuk entri INI), jadi hari ni, E'raz mengikut niat asal yang mana bila berkedudukan sekarang, akan tiba entri kedua berkenaan Traffic Rank Alexa.com Blog Eraz Fadli.. Permulaan seperti entri Alexa sebelum ini tentang Traffic Rank Alexa.com.. Pernah korang semak kedudukan blog korang? Jika nak semak, boleh klik Traffic Rank Alexa.com dan masukkan link blog korang.. 

Alhamdulillah, Alexa Traffic Rank blog E'raz kini berada di kedudukan 178 295 bagi Global Rank dan untuk kedudukan di Malaysia ialah 967.. Kedudukan ini nampak bahawa E'raz telah berjaya berada di bawah kedudukan 200 000 untuk Global Rank dan bawah 1000 untuk kedudukan di Malaysia.. Insyaallah akan berusaha mendapat tempat yang lebihbaik.. Jadi, juta-juta terima kasih kepada blogger-blogger yang selalu singgah ke blog ini.. Sokongan korang amatlah E'raz hargai.. Juga kepada blogger yang banyak memberi tunjuk ajar.. Thanx!

9 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.