Monday 18 February 2013

PageRank Blog E'raz Fadli

PageRank Blog E'raz Fadli



Assalamualaikum dan Selamat Pagi Malaysia.. Semalam dapat cuti sehari, jadi hari ni bermula kerja di minggu yang baru dan mengharapkan semuanya akan OK! Sama juga untuk korang.. Entri kali ini hanya untuk maklumkan PageRank Blog E'raz.. Seperti blogger-blogger yang lain, mereka yang mendapat PageRank 3, dah sangat membanggakan.. 

Sekarang blog E'raz masih lagi berPageRankkan 2.. Insyaallah, jika ada usaha seperti blogger-blogger yang lain yang telah berjaya mendapat PageRank 3, blogger-blogger seangkatan pun akan berjaya.. PageRank boleh korang berapa? Jika nak semak, klik SINI.. Google juga sebenarnya telah menyediakan jadual bila mereka akan kemaskini PageRank untuk tahun 2013.. Korang boleh klik Jadual Google Kemaskini Pagerank 2013 untuk ketahui tarikh-tarikhnya..

Good Luck! Cara untuk naikkan PageRank, korang boleh semak dengan blogger-blogger senior kita.. Jadi, jutaan terima kasih kepada blogger-blogger yang selalu singgah ke blog ini.. Sokongan korang amatlah E'raz hargai.. Juga kepada blogger yang banyak memberi tunjuk ajar.. Thanx!

7 comments:

  1. Wan masih lagi PR1.. Nampaknya wan kena lebih kuat usaha.. Banyak dah rakan seangkatan yang makin meningkat, Wan juga pada takuk lama..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...tahniah eraz...semoga PR3 blog eraz nanti....

    ReplyDelete
  3. congratsss dear... usaha keras lagi skit...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.