Thursday 28 February 2013

Traffic Rank Alexa.com Blog Eraz Fadli #3


Assalamualaikum w.b.t.. Selepas buat entri tentang kedudukan Traffic Rank Alexa.com pada 24 Februari 2013 - 4 hari lepas, (Rujuk entri INI), hari ini Eraz update lagi sekali tentang ranking ini.. Eraz rasa macam semangat untuk terus menerus menulis blog bila setiap hari ranking ini menuju ke arah yang lebih baik.. Pernah korang semak kedudukan blog korang? Jika nak semak, boleh klik Traffic Rank Alexa.com..

Alhamdulillah, Alexa Traffic Rank blog E'raz kini berada di kedudukan 163 248 bagi Global Rank dan untuk kedudukan di Malaysia ialah 768.. Kedudukan ini nampak bahawa E'raz masih berjaya mengekalkan dan berada di antara kedudukan 100 000 dan 200 000 untuk Global Rank dan bawah 1000 untuk kedudukan di Malaysia.. Insyaallah nak berada di tempat yang lebih baik.. Jadi, juta-juta terima kasih sekali lagi kepada blogger-blogger yang selalu singgah ke blog ini.. Sokongan korang amatlah E'raz hargai.. Juga kepada blogger yang banyak memberi tunjuk ajar.. Thanx!

21 comments:

  1. assalamualaikum eraz...tahniah2 yer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam Mama.. Terima kasih.. Tapi ini bukan yang terbaik ni.. Masih jauh nak kejar yang terbaik.. ;)

      Delete
  2. blog fendy pernah capai bawah 1000 tapi xupdate seminggu terus jatuh teruk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo.. tak pe.. klu aktif balik, mesti blh naik lg.. :-)

      Delete
  3. tahniah bro.
    all d best d masa depan.

    ReplyDelete
  4. tahniah eraz... cukup membanggakan....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.