Friday 15 February 2013

E'raz di hari Jumaat 15 Februari 2013 !

E'raz di hari Jumaat 15 Februari 2013 !


Apa motif gambar di atas? Korang rasa, apa mood yang cuba dipaparkan dalam gambar di atas? Hehe.. Sebenarnya, itu perasaan yang E'raz bayangkan untuk hari ni.. Tapi alhamdulillah, semuanya berjalan dengan baik hari ni.. Sampailah ke petang tadi.. Untuk esok, kita fikir esok je la..

Staf di pejabat tak ramai.. 5 orang je staf di bahagian admin plus sorang Dato' Pengarah.. Seorang daripada kami, turn bercuti.. Seorang lagi juga bercuti kerana ada hal keluarga.. Jadi kami bekerja 3 orang.. Tetapi, salah sorang daripada kami baru menerima berita daripada familynya bahawa saudara meninggal dunia.. Jadi terpaksa EL.. Salam takziah untuk dia dan family.. Bermulalah episod kami kerja berdua hari.. Alhamdulillah kami dibantu dengan pembantu yang ada.. Kerjasama itu penting kan..

Kenapa E'raz ingatkan akan jadi stress? Sebabnya hari ini adalah hari tutorial 900 orang pelajar.. Tapi agak tenang minggu ini.. Mereka tidak bawa banyak masalah yang memeningkan kepala.. Minggu juga sebab sudah sampai ke Tutorial 3.. Time nak hantar assignment nanti, kecoh la office semula.. Hehe..

Alhamdulillah, semua OK hari ini.. Hal esok, fikir esok.. Banyak kelas ganti ni..

11 comments:

  1. Cute je gambar tu. Lukis sendiri? ;D

    ReplyDelete
  2. macam berasap ja telinga marah mungkin gambar tue..hehe sempat melukis..:)

    ReplyDelete
  3. pandai eraz lukis... ^_^ a pictures worth a thousand words...

    ReplyDelete
  4. tu dia..BK dok investigate eraz nh keje pe ek

    ReplyDelete
  5. tak mo tensen2 tau... nanti jerawat kuar...

    ReplyDelete
  6. ada bakat gak melukis tu. heeeee

    ReplyDelete
  7. Kena byk bersabar eraz.....jgn stress sangat

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.