Friday 4 May 2012

Info Kepada Peminat Program Mania di Astro Ria Sebelum Tonton Konsert Mania Ke-8 Sabtu ni

APLIKASI MANIA KINI DI PASARAN ANDROID!


Memperkenalkan aplikasi Mania yang boleh dimuat turun secara PERCUMA! Korang hanya perlu memuat turun aplikasi tersebut yang kini berada di pasaran Android.. Senang je nak download.. Aplikasi ini memberi peluang kepada korang untuk merasai sendiri kehangatan dan kehebatan Mania..

Pengguna telefon bimbit Android kini boleh mengikuti info-info menarik yang terdapat di dalam Mania seperti berita terkini, galeri gambar, profil bintang-bintang Mania dan video-video menarik persembahan mereka yang terdapat di dalam aplikasi ini..

Selain itu, pengguna juga berpeluang untuk mengundi dan menonton konsert Mania secara langsung.. Turut disertakan lagu-lagu persembahan selebriti Mania kegemaran anda yang boleh dimuat turun secara  PERCUMA

Bagi pengguna telefon bimbit iPhone, korang boleh mendapatkan aplikasi Mania ini dengan hanya membuat carian di “Apps Store”.. Korang juga boleh memuat turun aplikasi ini dengan hanya menaip APPMANIA dan hantar ke 32888.. Korang akan menerima pautan untuk dimuat turun aplikasi ini..

Ini hanya info untuk disampaikan kepada korang.. Yang tidak berminat untuk baca, boleh ABAIKAN..

--------------------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :
Entri menarik yang perlu korang terjah :

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.