Friday 25 May 2012

SUPER SPONTAN Minggu 9 (Separuh Akhir) : Nana Jadi Artis Terakhir Yang Tersingkir, Minggu Depan Final!

(25 Mei 2012) SUPER SPONTAN Minggu 9 (Separuh Akhir) : Nana Jadi Artis Terakhir Yang Tersingkir Dari Angsa Ganas, Minggu Depan Final Super Spontan!


Akhirnya terjawab sudah yang Zizan, Tauke, Suhaimi, Johan, Rahim dan Ropi yang akan ke Final Super Spontan yang akan berlangsung pada minggu depan, 1 Jun 2012 pada jam 10.30 malam di Saluran Astro Warna, 132 dan Saluran Mustika HD, 134.. Jam 10.00 mlm tu terlebih dulu program tentang Ramalan Final Super Spontan.. 

Berbezanya Final Super Spontan ialah Kumpulan Angsa dan Beruang Comel telah dibubarkan dan mereka ber Enam akan bersaing sesama sendiri untuk merebut juara.. Salah satu hadiah rasanya wang RM 100K.. So mungkinkah Zizan? Tauke? Suhaimi? Johan? Rahim? Atau Ropi? 

Review Super Spontan Separuh Akhir.. Nasib Nana kurang baik lepas Angsa Ganas kalah minggu ni, dan mereka terpaksa menyingkirkan salah seorang daripada mereka.. So! Mereka telah memilih Nana.. Keputusan tu boleh di agak.. Mana tahu lepas ni muka Nana akan muncul di filem-filem Afdlin Sauki kan.. So tunggu dan lihat.. 

Zizan hampir tercedera di muka semasa bermain game ke-3 tak silap aku bersama Suhaimi.. Tapi nasib baik semua ok.. 

--------------------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.