Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 29 May 2012

Selebriti Pertama Tersingkir MasterChef Selebriti Malaysia : Mejar Dr. Faiz

Selebriti Pertama Tersingkir MasterChef Selebriti Malaysia : Mejar Dr. Faiz


(29 Mei 2012) Selebriti pertama yang tersingkir dari dapur MasterChef Selebriti Malaysia adalah Mejar Dr. Faiz.. Malam ni aku tak sempat nak tengok MasterChef sebab berada di Kuantan.. Disebabkan itu, nanti aku update info penuh lepas ni.. :-)

Publish Postblished with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

  1. Serius, kesian dia. sepatutnya si ........ yang keluar. semalam gara2 dorang, kumpulan 2 kalah.

    ReplyDelete
  2. ala!kenapa my faiz!!?hurm..takpe la~kang i masak kan utk die!:)

    ReplyDelete
  3. sbb borritos yg dia buat terlebih masam...mmg profesional gak juri...even ramai x ske nengok drama AA...tp caya x...sy peminat AA...hehe..
    tp mejar faiz...mmg sporting la....

    ReplyDelete
  4. No way!!!

    Dah harap gilarh Masterchef Selebriti dikuasai oleh Doktor gigi jugakk!!! XD

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.