Wednesday 30 May 2012

Majlis Konvokesyen POLISAS Ke-33..

Majlis Konvokesyen Majlis Konvokesyen Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah Ke-33..


(30 Mei 2012) Selama dua hari di Kuantan sebab menghadiri majlis konvokesyen POLISAS.. Bukan untuk diri sendiri, tapi meraikan adik ipar.. lepas je konvo ni, terus drive balik sebab esok dah keje.. arghhhh.... Datang Kuantan, tak sempat nak release tension kat mana2 pun..

Just for info, Majlis Konvokesyen Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah ni diadakan di Dewan Jubli Perak Sultan Haji Ahmad Shah, Jalan Teluk Sisek, Kuantan, Pahang..

teringat pada zaman aku konvo pada tahun 2006 dulu di USM ! itulah kali terakhir aku nyanyi lagu Menara Ilmu bersama kawan2.. Moment dan perasaan yang tak akan dilupakan sampai bila2! Masing2 dh ade kerjaya sendiri dan beranak pinak skang..

(Nota : insan2 di dalam gambar di atas, tak de kaitan dengan kami ya.. tak kenal.. :-)

Rase 'panas' sikit sbb smpi saat ni, VIP belum masuk2 lagi! Sah2 akan larik dari jadual ni.. Inilah hakikatnya dunia skang.. Panas panas panas.. sempat ke habis kul 12:30 ni? errrrmmmmmm.. tunggu dan lihat.. Tibe2 aku rase lapar..

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

  1. tu la..terigt plk saya zaman sy konvo dulu di dewan yg sama 2007...ex-POLISAS....tahniah pd graduan yg dah grad...

    ReplyDelete
  2. wah..adik ipar kO tu pun dak polisas jg ae..eh sama dgn ak jg..bru knvo..hehe..btw,1st time singgh blog ni.
    slm p'kenln..kim mie..jmputlah dtg blog..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.