Saturday 26 May 2012

Keputusan LIGA SUPER MALAYSIA 2012 : Kelantan Lawan Johor FC (Seri Tanpa Jaringan)

26 MEI 2012 - Keputusan LIGA SUPER MALAYSIA 2012 : Kelantan Lawan Johor FC (Seri Tanpa Jaringan)


Lepas penat sepenat penatnya kerja hari ni sampaikan sampai umah pukul 7 tadi, aku terlelap di sofa depan tv.. Then isteri kejut untuk Solat Maghrib.. Malam ni lepas makan, bersantai tengok bola di channel Astro Arena untuk Liga Super Malaysia 2012.. Semestinya kalau time ada bola melibatkan Kelantan, semua kedai makan yang tayang live bola, sah2 penuh! Untung niaga.. :-) So! Lastnya, Keputusan nya ialah : 0, 0.. Seri tanpa jaringan.. Perlawanan bola malam ni berlangsung di Stadium Majlis Perbandaran Pasir Gudang, Johor..

Secara keseluruhannya, permainan macam hambar sikit.. Tapi cubaan tepat ke arah gol lebih kepada Kelantan.. Rasanya dalam 2 cubaan tepat.. Tapi diaorg yang main, kita tengok je.. So ok la tu daripada kalah kan.. Haha.. Padang permainan malam ni memang merosakan permandangan mata la.. Terutama di kawasan gol.. Biasa la kalau padang dah basah kan.. Nak ulasan penuh, kita baca akhbar esok.. InsyaAllah.. Drama di TV3 sekarang, PELUANG KEDUA nampak cam lawak.. Jom layan sekejap!

--------------------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :
Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.