Saturday 26 May 2012

Final Super Spontan : Juara Antara Zizan, Tauke, Suhaimi, Johan, Rahim, Ropie Ditentukan 01 Jun 2012

Final Super Spontan : Juara Antara Zizan, Tauke, Suhaimi, Johan, Rahim, Ropie Ditentukan 01 Jun 2012


Selepas Nana tersingkir semalam (Minggu Separuh Akhir - Minggu 9), melangkahlah Zizan, Tauke, Suhaimi, Johan, Rahim dan Ropie yang akan ke Final Super Spontan pada 01 Jun 2012 ni.. Siaran Langsung tu akan berlangsung pada pukul 10.30 malam ni Astro Warna, 132 dan Astro Mustika HD, 134.. Mereka tidak lagi akan bertanding mengikut kumpulan tetapi bertanding secara individu.. Undian perlu dibuat secara individu..

Seperti yang dilaporkan semalam, Zizan hampir tercedera semasa game atau sketsa yang ke-3 bersama Suhaimi.. Masa tu game Ciptaan : "Dua orang wakil dari setiap kumpulan akan diberikan sejenis peralatan dan mereka harus menggunakan kreativiti mereka untuk mempelbagaikan fungsi peralatan itu".. Tapi alhmadulillah semua OK.. 

Bagi aku, sketsa yang paling best semalam ialah Sketsa yang ke-4 iaitu Alih Suara "Tiga pemain dari setiap pasukan akan diberikan satu sedutan filem dan mereka harus menggunakan kreativiti mereka untuk mengalih suara adegan berkenaan kepada versi mereka tersendiri".. Gabungan kumpulan Angsa Ganas iaitu Zizan, Tauke dan Suhaimi, memang best!

--------------------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :

3 comments:

  1. final..pasti milik jozan..haha tpi yg menang antara zizan dan johan..x tau nk pilih yg mana huhu

    ReplyDelete
  2. baru nampak cte ni smlm.haaha..slama ni duduk asrama mmg x dpt tgok..apapun...mmg best la..lagi2 Zizan..hikhik..Iron man..

    ReplyDelete
  3. Semoga mereka semua berjaya!!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.