Saturday 12 May 2012

SYURGA DI BAWAH TELAPAK KAKI IBU..Tarikh Hari Ibu Untuk 2012..

Tarikh Hari Ibu 2012


Sedia maklum yang Bulan Mei setiap tahun, kita akan menyambut hari Ibu.. Korang dah tahu tarikhnya? So di Malaysia, kita akan sambut Ahad ni, 13 Mei 2012.. Korang nak tahu negara lain sambut berapa haribulan? Jom baca di bawah.. Ini diantara negara yang aku boleh senaraikan..

13 Mei 2012

MALAYSIA, Anguilla, Aruba, Australia, Austria, Bahamas, Bangladesh, Barbados, Belgium, Belize, Bermuda, Bonaire, Brazil, Brunei, Bulgaria, Canada, Chile, China, Colombia, Croatia, Cuba, CuraƧao, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Ecuador, Estonia, Finland, Germany, Ghana, Greece, Grenada, Honduras, Hong Kong, Iceland, India, Italy, Jamaica, Japan, Latvia, Malta, Myanmar, The Netherlands, New Zealand, Pakistan, Peru, Philippines, Puerto Rico, Singapore, Slovakia, South Africa, St. Lucia, Saint Vincent and the Grenadines, Suriname, Switzerland, Taiwan, Trinidad and Tobago, Turkey, Ukraine, United States, Uruguay, Venezuela, Zimbabwe

6 Mei 2012

Hungary, Lithuania, Portugal, Spain

27 Mei 2012

bagi negara Algeria, Dominican Republic, France,Haiti, Mauritius, Morocco, Sweden, Tunisia.

22 Mac 2011

Ireland, Nigeria, United Kingdom

12 Ogos 2012

Thailand yang juga merupakan tarikh lahir Queen Sirikit

22 Disember 2012

Indonesia

Dalam pada itu, jom dengar lagu SYURGA DI BAWAH TELAPAK KAKI IBU..


--------------------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :
1. Sony Internet TV
Entri menarik yang perlu korang terjah :

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.