Monday 15 February 2016

Senarai Calon ABPBH 29 / 2015

Assalamualaikum w.b.t.. Kalau pagi tadi Eraz ada buat entri pasal pengenalan untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) yang ke 29 a.k.a bagi tahun 2015 kan.. [ Rujuk SINI ] So malam ni Eraz nak upload senarai penuh calon awal untuk ABPBH 29 / Tahun 2015 ni.. Biasa la kalau calon awal, kadang-kadang nama yang tak kenal pun ada.. Tambah-tambah untuk calon kategori Artis Baharu Lelaki / Wanita Popular dan Penyampai Radio Popular.. Tapi kalau kategori lain, familiar la semua.. Yang popular ada, suam-suam kuku ada.. Semua ada.. Terbaru ada senarai calon untuk kategori Artis Versatil Popular.. So di buat di ada senarai calon.. Nampak tak?





Nampak macam nama besar tiada macam Shila Amzah.. Mungkin sebab Shila tak de single baru tahun 2015.. Lebih fokus pada kerjaya di China.. Siti Nordiana juga tiada walaupun menang Gegar Vaganza 2015.. Sama macam peserta GV lain.. Faktor? Tiada single barangkali.. Penyampai Radio? Nama besar macam Linda Onn, Halim Othman pun hilang dah.. Lepas Dato' Siti Nurhaliza tak de, mengharapkan Jihan Muse ada sangkut untuk semua kategori atau at least satu memandangkan pencapaian dia pada tahun 2015 yang lepas.. Apa-apa pun, have fun untuk tengok-tengok calon ni.. Wassalam..

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.