Wednesday 17 February 2016

Misteri Kehilangan 4 Remaja 10 Februari Lalu Akhirnya Terjawab

Misteri Kehilangan 4 Remaja 10 Februari Lalu Akhirnya Terjawab | Assalamualaikum w.b.t.. Mesti ramai yang sudah baca akan kehilangan empat sekawan pada 10 Februari lalu.. Akhirnya hari ni, melalui blog Siakapkeli.my dan twitter Harian Metro mengesahkan bahawah misteri kehilangan empat orang sekawan yang dalam perjalanan dari Johor Bahru ke Terengganu terjawab dengan terjumpanya sebuah kereta jenis Honda Accord bernombor pendaftaran JEB9978 di dalam sungai berhampiran Felda Tenggaroh pagi tadi..

Misteri Kehilangan 4 Remaja 10 Februari Lalu Akhirnya Terjawab

Mereka yang meninggal dunia adalah Luqman Jainie, Abu Izzani Abu Bakar, Nik Shakir Zufayri dan Muhammad Asyraf Isa.. Berita ini mesti memberi tamparan yang hebat kepada mangsa.. Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah dan salam takziah kepada semua keluarga mangsa.. Malang itu tidak berbau.. Tetapi sama-sama kita doakan semoga perkara seperti ini tidak berulang lagi. Insyaallah..

13 comments:

  1. innalillah. semoga ditempakan dikalangan orang beriman

    ReplyDelete
  2. Innalillah...daripadaNya kita datang..KepadaNya kita pergi..semoga mereka ditempatkan di Syurga yang indah

    ReplyDelete
  3. Al fatihah..
    Sudah ketentuan dariNYA mereka meninggal bersama-sama.

    ReplyDelete
  4. Al fatihah.. semuga roh mereka ditempatkan bersama orang-orang yang soleh...

    akk tumpang iklan jap ya.. sesiapa yang mahu berkongsikan resepi masakan boleh lah ke blog akak ruzitakitchen.blogspot.com

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.