Monday 15 February 2016

Kenapa Ternganga Sama Semasa Menyuap Anak?

Assalamualaikum w.b.t.. Rasanya perkara ni terjadi kepada kebanyakkan orang lain juga kot.. Kalau Eraz memang betul.. Tambah-tambah kalau menyuap anak sebesar Adam.. Nak bagi sudu masuk dalam mulut anak, dengan kita-kita sekali ternganga mulut seorang nak suap kita.. Hehe.. Itu tindakbalas spontan rasanya.. Feel terlebih orang kata,, Yang pasti, memang rasa happy giler kalau berjaya suapkan anak sehingga licin dalam pinggan dia.. Puas hati rasanya.. Tapi kalau tak habis, frust la sikit.. Risau pun ada kot-kot anak lapar kan..


Lagi satu, pernah nampak ada baby jenis yang menyembur kan air liur atau sekadar angin kan.. Bayangkan ketika duduk suap anak, makanan masuk dalam mulut dan anak tu semburkan keluar then kita ternganga masa tu? Tak ke terus direct masuk dalam mulut kita pulak? Haha.. Wassalam..

6 comments:

  1. Alamak eraz...ni sebijik kena diri sendiri ni...bagus lah kaum bapa suap anak makan nasi sampai licin...selalu nampak geng ibu2 je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Sekali sekala kena bantu juga isteri.. Kita sama.. Haha..

      Delete
  2. Hahaha...jangan masuk mulut sendiri sudah dij eraz..hahaha.,
    Karang tenung je tengok muka eraz makan....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.