Friday 19 February 2016

Tampil Maskulin & Bergaya Bersama TOPMAN


Assalamualaikum w.b.t.. TOPMAN.. Memang salah satu jenama yang Eraz selalu beli dari zaman habis universiti sampailah sekarang.. Fesyen TOPMAN memang sangat terkini dan tak luput zaman.. Kualiti? Memang Eraz sendiri boleh buktikan yang terbaik kerana sweater first jingga putih dulu masih boleh pakai sampai sekarang.. Bermula dari sweater itulah, setiap kali berkunjung ke TOPMAN terutama di Mid Valley Megamall, mesti sangkut at least satu..

By the way, Eraz pasti semua orang mempunyai jenama fesyen kegemaran masing-masing, bukan? Well, at least, Eraz tahu Eraz ada jenama fesyen kesukaan saya sendiri dan ianya adalah TOPMAN! 

Sudah pasti juga Eraz mempunyai sebab tersendiri dan jawapannya terletak kepada koleksi produk fesyen yang cukup meluas yang ditawarkan oleh jenama hebat ini dan juga barisan produk fesyen yang cukup menarik oleh TOPMAN.


Jika Eraz sedang mencari baju t-shirt lelaki terkini yang bergaya untuk dipakai secara kasual ketika keluar bersama rakan-rakan korang pada hujung minggu, jenama ini mempunyai stail baju t-shirt terbaru yang terbaik untuk korang. Malah, TOPMAN Malaysia mempunyai seleksi pakaian terkini lelaki yang cukup meluas untuk dipilih. Koleksi kemeja lelaki TOPMAN yang terkini misalnya would go well with a blazer dan juga chinos pants yang mana pilihan yang terbaik untuk dipakai ke pejabat. Produk TOPMAN kegemaran Eraz ialah seluar skinny jeans – dengan warna yang gelap ianya boleh dipadankan dengan baju kegemaran Eraz dan kasut sneakers untuk gaya yang kasual namun stylish ketika keluar bersama rakan-rakan pada hujung minggu.


Topman juga cukup terkenal sebagai sebuah jenama fesyen antarabangsa terkemuka yang mempunyai barisan koleksi aksesori dan beg lelaki yang cukup bergaya!

TOPMAN memberikan akses kepada Eraz untuk gaya terhangat dan trend yang terkini yang boleh Eraz gayakan that I swear I can’t resist. Tidak kiralah untuk kerja Eraz pun aktiviti kasual, jenama ini mempunyai semuanya! Kini Eraz boleh hiasi almari pakaian Eraz dengan gaya yang terbaru dan apa yang lagi menarik ialah Eraz boleh dapatkan dengan harga yang cukup istimewa tanpa perlu berbelanja lebih. 

Let’s revamp your wardrobe today with the latest koleksi baju TOPMAN online yang terbaru! 

3 comments:

  1. Lelaki pon kena bergaya juga sekarang.. hehehe bukan just perempuan je

    ReplyDelete
  2. Boleh tahan trendy juga jenama TOPMAN ni. Sesuai untuk lelaki yang nak tampil cool tapi macho hehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.