Monday 15 February 2016

Fara Fauzana Berhenti Kerja DJ Hot FM

Fara Fauzana Berhenti Kerja DJ Hot FM | Assalamualaikum w.b.t.. Siapa yang dengar radio Hot FM pagi tadi mesti tahu akan berita ini.. Seelan Paul bersama dengan AM Crew pagi tadi telah mengumumkan beberapa pengumuman tentang DJ nya pagi tadi.. Antaranya ialah AG, Ikhwan dan Liza akan bertugas di radio yang lain tetapi masih dibawah bumbung Media Prima bermula Mac 2016.. Manakala Fara Fauzana pula akan berhenti kerja sebagai DJ di Hot FM berkuat kuasa pada masa yang sama.. Tak de angin tak ribut, berhenti.. Alasan tu, tak sure la.. Yang pasti, mesti ramai wartawan akan cari Fafau lepas ni.. Berhenti terus ke? Berhijrah ke radio lain ke? Balik ke Astro ke? Tak tahu.. Hehe.. 

Fara Fauzana Berhenti Kerja DJ Hot FM

Pemegang anugerah Penyampai Radio Wanita Popular ABPBH bermula dari 2007 sehingga sekarang ni mungkin mengejutkan peminatnya.. Berbanding dengan pengacaraan dan radio, pendapat Eraz sendiri, Fafau lebih menonjol dari penyampai radio rasanya.. Kalau tengokkan trek rekod pengacara dua yang terakhir di TV iaitu Anugerah Skrin dan Anugerah Juara Lagu, masih ada kelonggaran di situ.. Tapi sebagai penyampai radio, memang terbaik bermula dari ERA FM sehingga ke HOT FM.. So siapa yang akan gantikan Fara Fauzana & AG di Hot FM AM Krew bersama Fizie? Tak tahu la.. Hehe..

Jemput join SEGMEN | Bloglist ERAZFADLI[DOT]COM.. Win-win Situation..

10 comments:

  1. ye ker. alamak. PG tak dengar radio pagi ni T_T
    akan merindui fafau la lepas ni :(

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 3 ditukarkan ke radio lain.. Fafau berhenti terus..

      Delete
  3. ohh ni lah pengumuman nak buat kul 8am tadi... tak sempat nak dengar tadi...ingatkan dia nak buat pengumuman kawin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz sendiri tak tahu pun akan ada pengumuman.. Tup2 terdengar pagi tadi.. :)

      Delete
  4. Lah..sayangnya...suka dengar fara jadi dj radio

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.