Sunday 14 February 2016

Akhirnya Jumpa di Pengkalan Kubor


Assalamualaikum w.b.t.. Sebenarnya dah lama duk cari sebungkus kitkat bersama dengan teddy bear berbaju kitkat tu.. Pergi dua tiga supermarket atau mall di Kota Bharu ni, memang tak jumpa.. So terlupa terus lepas tu.. Tapi baru ni decide ke Pengkalan Kubor bersama family, akhirnya terjumpa di salah satu kedai di kawasan bebas cukai di Pengkalan Kubor tu.. Tak sangka juga.. Mulanya tengok ramai duk kat area dan duk amek satu sorang kitkat.. Ingatkan ada mug macam sebelum ni.. Sekali ada teddy bear rupanya.. So grab la satu yang berwarna perang coklat ni.. Ada tiga warna pilihan..

Bila buka dalam kereta, bagi wife pegang.. Dia kata bulu memang jenis yang lembut.. Bila pegang sendiri, memang betul.. Ingatkan kalau yang hadiah ni, buku jenis biasa-biasa je la.. So lepas ni, tak mustahil teddy bear ni akan jadi model fotografi by erazfadli.. Haha.. Dan tak mustahil lepas ni, teddy bear tu tak pakai baju kitkat dah.. Errrmmmm..

2 comments:

  1. Hahahaha..kenapa macam tak pernah tau pun ada ni eh..? ke sebab tak minat kitkat sangat tu yg xtau? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sally, rasanya macam dah lama wujud.. Tak perasan la tu.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.