Friday 5 December 2014

Maharaja Lawak Mega Minggu 4

Assalamualaikum w.b.t.. Malam ni sempat la menyelah on off tonton Maharaja Lawak Mega 2014 Minggu 4.. Tak tumpu 100% sebab tumpukan perhatian pada assignment.. Tapi kalau ada yang menarik, mata akan fokus la.. Malam ni bertemakan Parodi.. Kalau minggu lepas, memang peserta dikritik hebat.. Hanya Bocey yang menyerlah.. Tapi minggu, tak tahu nak komen apa juga sebab rasa tak 'panas'.. Ada la satu dua group yang ok..

Bintang paling banyak dapat kat Zero.. Eraz terlepas, mungkin kalau tengok pun, yang dah rekod nanti.. Man of The Match malam ni pulak dapat kat Abam Bocey.. Memang diaorang diantara yang ok malam ni.. Dan siapa tersingkir? Fazura mengumumkan tiada penyingkiran pada Maharaja Lawak Mega 2014 Minggu 4 ini..

4 comments:

  1. Byk yg x menancam la. Punch line mak ai, x timbul2. Jenuh tunggu. Huhuhu

    ReplyDelete
  2. Asalam eraz ada tengok memang ada team yang lucu..tapi team vairus tak menyerlah lah undian memihak pada vairus tu ..

    ReplyDelete
  3. Hmmmm..sempat jugak kathy layan masa kat sabah..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.