Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 18 December 2014

Pemain No 7 Thailand Charyl Chappuis dicari2?

Charyl Chappuis

Assalamualaikum w.b.t.. Nampaknya lepas perlawanan Bola Sepak Piala AFF Suzuki 2014 semalam antara Malaysia dan Thailand, Pemain No 7 Thailand Charyl Chappuis dicari-cari? Kenapa? Nampak gaya macam wanita yang cari infonya.. Hehe.. Tak perlu Eraz hurai kenapa mencari si jejaka ni.. Korang dah ada jawapan rasanya kan.. Sabtu ni mesti trending lagu budak Thai ni.. Nak baca 10 Fakta tentang Pemain No 7 Thailand Charyl Chappuis ni? Klik SINI..

6 comments:

  1. memang kecoh pasal player no. 7 ni semalam kat twitter..

    ReplyDelete
  2. dari semalam dok tengok tang mana yang menarik perhatian orang. hahaha. :P

    ReplyDelete
  3. gadis la yang cari ni..sekali rupanya dia tak minat pun kat gadis2..hahahha

    ReplyDelete
  4. yg pastinya muka die cm CR haha xp

    ReplyDelete
  5. Memang kecoh pasal dia ni.. Hehehe..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.