Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 21 December 2014

Siapa nak kereta macam ni?

Assalamualaikum w.b.t.. Orang majalah Maskulin ada upload satu gambar dibawah dan Eraz terus repost sebab menarik giler.. Kalaulah ada kereta yang ada macamni, memang hebat la rasenye.. Dah la kemas je kan.. Senang nak tukar-tukar.. Gosok siap-siap.. Tapi untuk orang bujang, boleh la kot.. Bagi yang dah kahwin ni, penuh barang anak kot.. Hehe..

#Kemaskan??

9 comments:

  1. seronoknya kalau ada macam ni.. hahahaha... tapi nak bagi kemas selalu tu, susah juga. sama je. adoi

    ReplyDelete
  2. Wah.. Best giler kalau ada macam ni..

    ReplyDelete
  3. wow... sangat mementingkan penampilan ni.

    ReplyDelete
  4. nak satu kereta macam ne...please!

    ReplyDelete
  5. Smart abiss ni. Huhu. Dulu berangan2 gak nak kete yg ade almari set cenni. Senang sikit nak tukar2 baju. Muahahaaha

    ReplyDelete
  6. Nk maintain tu..... Ermmmmm pkir 2 3 kali..

    ReplyDelete
  7. menarik tu.. tp nak maintain tu.. errrr.. taktahu la.. :D

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.