Wednesday 24 December 2014

Info Banjir Kelantan | eBanjir

Info Banjir Kelantan | eBanjir
Info Banjir Kelantan | eBanjir

Assalamualaikum w.b.t.. Sedia maklum yang Kelantan dilanda banjir yang sangat besar seperti yang telah berlaku pada 2004 yang lepas.. Bandar Kota Bharu sendiri nampaknya air telah naik ke sehingga ke kawasan yang dah lama tak naik air.. MasyaAllah.. Di Gua Musang, nampaknya makin ok lepas teruk banjir 2, 3 hari lepas tapi masih ada air lagi.. Tapi Kuala Krai dah hampir tenggelam katanya.. Machang dan Tanah Merah pun sama masih lagi naik.. Rantau Panjang dan Tumpat, boleh kata semua tempat la..

Jadi untuk dapatkan laporan terkini untuk paras air Banjir di Kelantan mengikut sungai-sungai yang ada, boleh terus ke eBanjir Portal V1.01 - Kelantan di link INI.. Sama-sama kita doakan semoga semuanya akan baik pulih macam biasa.. Dan berharap juga tiada kemalangan jiwa yang berlaku.. Jadi, sama-sama kita berdoa..

7 comments:

  1. Semoga cepat la banjir ni surut..jangan lupa sama2 kita bantu apa yang terdaya..

    ReplyDelete
  2. Semoga cepat la banjir ni surut..jangan lupa sama2 kita bantu apa yang terdaya..

    ReplyDelete
  3. semoga segalanya yang baik2 buat semua

    ReplyDelete
  4. Risau juga dgn keadaan yang makin meruncing. Bertabah hati ye eraZ..

    ReplyDelete
  5. Aminn..sama2 lah kita muhasabah diri.

    ReplyDelete
  6. Semoga keadaan kembali normal. Doa je yang mampu.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.