Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 7 December 2014

Cool giler persalinan ni ..


Assalamualaikum w.b.t.. Siapa yang tengok AIM21 semalam, mesti perasan persalinan Zizan.. Ada tiga warna semuanya.. Terbayang kalau ada peluang pakai.. Agak-agak ok ke tak? Handsome ke tak? Hehe.. Eraz sendiri hanya ada sut hitam dan putih je.. Tapi putih sekali je kot pakai.. Yang lebihnya hitam.. Tapi, kalau ada sut cam kat atas tu, nak pakai bila kan.. Kita bukan artis pun.. Haha.. Cuma biasa sekali tengok tu, teringin la jugak.. Peace!!

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.